Recenzia - Sassy Svietiaci mlynček s prísavkou

Recenzia - Sassy Svietiaci mlynček s prísavkou>
Dostali sme s Adelkou príležitosť otestovať ďalšiu hračku a tentoraz sme si na želanie manžela vybrali hračku od značky Sassy, a to Svietiaci mlynček s prísavkou. Hneď na úvod musím povedať, že sme hračku objednávali hlavne kvôli prísavke, ktorá tvorí spodnú časť hračky. recenzia-sassy-mlyncekVďaka prísavke by sa totiž mala dať hračka umiestniť na rôzny povrch a držať. To sme si mysleli, bohužiaľ to tak nie je. Chceli sme hračku umiestniť na jedálenskú stoličku, aby sme zabavili dcérku pri jedle. Adélka totiž väčšinou pri každom jedle rozhadzuje rukami a občas sa stane, že nie sme dosť rýchli a jedlo potom letí vzduchom okolo nás. V našom prípade hračka s prísavkou na plastovej stoličke príliš nedrží a naša malá ju zo stolčeka, ktorý je na stoličke, zmetie raz dva, takže máme skôr o zábavu postarané my, keď hračku neustále zdvíhame zo zeme. Untitled-1 Asi najviac zábavný prvok na svietiacom mlynčeku Sassy pre našu Adelku je loptička, ktorá je fialovočervená. Loptička je svietiaca a aktivuje sa dotykom. Ďalej na mlynčeku nájdeme priesvitný otočný valec, v ktorom je červená gulička, ktorá jazdí zo strany na stranu pri nahnutí mlynčeka. Ďalšiu časť mlynčeka tvorí otočná modrozelená hrkálka, ktorá má vrúbkovaný povrch, takže môže slúžiť aj ako hryzátko. Na poslednom ramene mlynčeka sú tri zelené časti, ktoré sa otáčajú. Jedna v tvare kvetinky a dve v tvare trojuholníka. Celý mlynček je na rukoväti prúžkovanej (čiernobielej) farbe. Táto rukoväť sa dá z podstavca vybrať a hračka sa dá používať aj bez prísavky. Žiada si to trochu sily, takže bábätko z podstavca hračku samo určite nevyberie. Hračku nájdete TU.