Často kladené otázky

Často kladené otázky

FAQ

Snažíme sa, aby Váš nákup na Feedo prebiehal hladko a bol príjemnou skúsenosťou. Môže sa ale aj tak stať, že narazíte na nejasnosť. Preto sme pre Vás jasne a stručne zodpovedali najčastejšie otázky, s ktorými sa na nás obraciate.

Všeobecne o Feedo.sk

Špecializujete sa na dojčenské potreby, viete o nich aj poradiť?

Áno! Zavítajte na náš blog, kde nájdete tipy každého druhu. Inšpirujeme Vás v kuchyni, pri cvičení v tehotenstve, pomôžeme Vám zabaviť Vaše dieťa. Prelistovať si ho môžete TU.

Práve sme pre vás spustili aj špeciálnu stránku slúžiacu ako kompletný sprievodca materstvom (akonamaterstvo.sk), ktorú ocení každá budúca alebo súčasná mamička. Prezrite si ju TU.

Ak ste verný značke Pampers, môžete zablúdiť na stránku venovanú práve tejto značke TU. Tam nájdete prehľadné porovnanie vlastností a výhod jednotlivých produktov, ako aj zaujímavé videá a rôzne ďalšie informácie.

Aké akčné a zaujímavé ponuky u Vás môžem nájsť?

V sekcii „Akcie a zľavy“ nájdete všetky aktuálne ponuky. Hračky zadarmo k nákupu, darčeky, zľavy, výhodné akcie 1+1 alebo 2+1 zadarmo atď. Cestu k skvelým ponukám a darčekom sme vám skrátili až SEM.

Kde môžem nájsť relevantné recenzie na váš e-shop?

Množstvo recenzií na Feedo a Vaše skúsenosti s naším e-shopom nájdete na Heuréke. A my sa k Vašej recenzii radi vyjadríme a ak niečo nie je v poriadku, snažíme sa všetko vysvetliť či napraviť. Zistiť, ako na tom Feedo je, môžete TU. 

Čo by ste mali vedieť pred nákupom na Feedo.sk

Musím sa pri nákupe registrovať?

Nemusíte, na Feedo.sk môžete nakupovať aj bez registrácie.

Akým spôsobom využívate osobné údaje, ktoré zadám pri nákupe?

Osobné údaje sú spracovávané výhradne pre potrebu internetového obchodu Feedo.sk a nebudú poskytnuté tretej strane.

Ako dobre zásobované je Feedo? Koľko produktov máte skladom?

Sme plne vybavení a pripravení dodať všetko, čo si objednáte. Denne máme skladom cez 540 000 produktov. Nemusíte sa teda báť zbytočného čakania medzi objednávkou a doručením. K naskladneniu až po objednaní dochádza skutočne minimálne.

Ako rýchlo od objednania mi bude tovar doručený?

okiaľ máme tovar skladom, balíky odosielame ihneď po uhradení objednávky. Náš tím skladníkov pracuje na plné obrátky, aby ste svoj balíček mali doma čo najrýchlejšie. Objednávky prijaté pred 9:00 spravidla doručíme hneď nasledujúci pracovný deň. Pre informácie o stave objednávky odporúčame sledovať váš e-mail, vaše konto na feedo.sk, alebo si môžete sledovať stav doručenia objednávky u nášho dopravcu. Viac informácií o doprave nájdete TU.

Objednal som tovar, ktorý nie je skladom, ako postupujete v takom prípade?

Vami objednaný tovar sa budeme snažiť zaistiť z iných skladov a budeme sa usilovať o čo najrýchlejšie doručenie.

Mám v pláne objednať príkrmy v skle. Ako zaistíte, aby sa cestou nepoškodili?

Naši skladníci sú pravidelne školení v balení tovaru. Ich úlohou je zabaliť zásielku tak, aby k Vám dorazila bez najmenšieho poškodenia. 

Ako reklamovať na Feedo.sk

Ako postupovať pri reklamácii alebo vrátení tovaru?

Reklamácia na Feedo.sk je hračka! Celý postup v jednotlivých krokoch nájdete TU>.