Reklamácia a vrátenie tovaru

Na FEEDO.SK a KIIDO.SK sú reklamácie hračka!

Ako reklamovať tovar?

Kontaktujte nás a všetko vybavíme za Vás.

Prajete si reklamovať tovar? 
Prosíme vyplňte náš reklamačný formulár 
(u viacerých produktov prosíme o vyplnenie reklamačného formulára pre každý z nich samostatne.) 

Čo sa bude diať po odoslaní reklamačného formulára? 
Vašou reklamáciou sa budeme intenzívne zaoberať a v prípade, že ide o záležitosť, ktorú nemôžeme vybaviť obratom na mieste, posunieme riešenie reklamácie ďalej na dodávateľa / výrobcu daného tovaru (prípadne ich autorizovaný servis). O prijatí a spôsobe vyriešenia Vašej žiadosti Vás budeme informovať.

Potrebujete aj tak s podaním reklamácie poradiť alebo sa spýtať na stav online podanej reklamácie? Kontaktujte priamo naše reklamačné oddelenie cez e-mail servis@feedo.sk alebo telefonicky + 421 220 570 699 (Po-Pia: 8.30-16.00) a radi Vám všetko vysvetlíme.

Pošleme kuriéra zadarmo!

Za predpokladu, že bude nutné tovar zviezť, dohodneme sa spoločne na termíne vyzdvihnutia zásielky. Doprava je ZADARMO!

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. O výsledku reklamačného konania Vás budeme opäť informovať. 

Akým spôsobom môže byť moja reklamácia ukončená?
Reklamácia môže byť zo zákona vybavená niekoľkými spôsobmi, ktoré sa odvíjajú od charakteru vady, rozhodnutia dodávateľa / výrobcu, nároku podľa zákona ale aj Vašich preferencií. Na výber je vždy jeden zo spôsobov vybavenie reklamácie: oprava, dodanie novej veci alebo zľava z kúpnej ceny. V prípade neodstrániteľných vád máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy, čo v praxi znamená, že sa zmluva ruší a vrátime Vám peniaze späť na účet.

Nechce sa Vám čakať na kuriéra? Reklamáciu nám môžete zaslať aj sami.

Po vyplnení vyššie uvedeného reklamačného formulára prosíme zabaľte reklamovaný tovar tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Do balíka vložte sprievodný list s Vašimi kontaktnými údajmi vrátane e-mailu, identifikáciou čísla objednávky a čísla zaevidovanej reklamácie.

Zásielku prosíme zašlite na adresu:

ags 92, s.r.o. – reklamácie
Továrenská 532
Senica 905 01
Slovenská republika
+ 421 220 570 699

O prijatí tovaru na centrálny reklamačný sklad a začiatku reklamácie Vás budeme opäť informovať.

Odstúpenie od zmluvy

Prajete si tovar vrátiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od jeho doručenia?

Ako postupovať?

Prosíme, zabaľte tovar tak, aby sa pri preprave nepoškodil a do balíka vložte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy

Zásielku prosíme zašlite na svoje náklady na adresu:

ags 92, s.r.o.,
Továrenská 532
Senica 905 01
Slovenská republika

O prijatí tovaru na sklad a vystavenie dobropisu na vrátený tovar Vás budeme informovať.

Aký tovar môžem vrátiť?

Tovar nesmie javiť známky používania a je nutné ho vrátiť kompletný vrátane dokumentácie, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom ste ho prevzali.

Ak sú s tovarom poskytované darčeky a dôjde k využitiu práva spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť aj s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie spotrebiteľa. Ak nie je vrátenie darčekov dobre možné, máme ako predajcu právo na peňažnú náhradu vo výške ich obvyklej ceny.

Čo nie je možné vrátiť?

Tovar, ktorý bol vyňaté z hygienicky uzavretého obalu nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť. Ide napríklad o cumlíky, otvorené plienky, holiace strojčeky, epilátory, zubné kefky a podobne. Najčastejšie sa jedná o tovar, ktorý je v zaletovanom obale, aby sa predišlo kontaktu s nežiaducimi okolitými vplyvmi.

Potrebujete aj tak s vrátením tovaru poradiť?

Kontaktujte naše oddelenie starostlivosti o zákazníka cez e-mail feedo@feedo.sk alebo telefonicky +421 220 570 888 (Po-Pia: 8.30-16.00) a radi Vám všetko vysvetlíme. Podmienky odstúpenie od zmluvy nájdete v obchodných podmienkach.