Reklamácie

NA FEEDO.sk 

a kiido.sk

sú reklamácie hračka!


✿ Bez plytvania času 
✿ Bez zbytočných poplatkov navyše
✿ Nemusíte odchádzať z domu
✿ Bez dlhých radov na pošte
✿ Ušetríte čas aj peniaze

Ako vyreklamovať tovar?

Ako prebieha reklamácia?

✿ Napíšte nám na e-mail: feedo@feedo.sk

✿ Uveďte čo najpodrobnejší dôvod reklamácie.

✿ Ak máte fotku reklamovaného tovaru, prosím, pošlite nám ju. Urýchlite tak proces reklamácie.

✿ Vaším problémom sa bude intenzívne zaoberať náš zákaznícky servis.

✿ Zákaznícky servis sa s vami dohodne na termíne vyzdvihnutia zásielky.

✿ Pošleme kuriéra na vami uvedenú adresu.

✿ Kuriér vám zašle SMS s informáciou o príchode a vyzdvihnutí zásielky.

✿ Kuriér dovezie balík k nám.

✿ Posúdime reklamáciu, prípadne zašleme dodávateľovi na servisné posúdenie alebo opravu.

✿ V prípade, že je vada neodstrániteľná, zašleme vám nový tovar alebo peniaze späť na účet.

✿ Všetko je rýchle, jednoduché a hlavne ZADARMO!

Ako vrátiť nechcený tovar?

Odstúpenie od zmluvy

V prípade, že chcete vrátiť tovar do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu, musí byť tovar nepoškodený, nesmie byť porušený hygienický obal produktu a tovar musí byť vrátený v originálnom obale (úplný s komplétnou dokumentáciou).

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete TU.


Podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v obchodných podmienkach.

Ajax loader