Loading
Loading

Na FEEDO.SK a KIIDO.SK sú reklamácie hračka!

Ako reklamovať tovar?

Kontaktujte nás a všetko vybavíme za Vás.

Prajete si reklamovať tovar?
Prosíme vyplňte náš reklamačný formulár
(u viacerých produktov prosíme o vyplnenie reklamačného formulára pre každý z nich samostatne.)

Čo sa bude diať po odoslaní reklamačného formulára?
Vašou reklamáciou sa budeme intenzívne zaoberať v oddelení starostlivosti o zákazníka a v prípade, že ide o záležitosť, ktorú nemôžeme vybaviť obratom na mieste, posunieme riešenie reklamácie ďalej na dodávateľa / výrobcu daného tovaru (prípadne ich autorizovaný servis).
O prijatí a spôsobe vyriešenia Vašej žiadosti Vás budeme informovať.

Pošleme kuriéra zadarmo!

Za predpokladu, že bude nutné tovar zviezť, skontaktuje Vás opäť náš zákaznícky servis a dohodnete sa spoločne na termíne vyzdvihnutia zásielky. Kuriér balík vyzdvihne na dohodnutej adrese a dovezie k nám. Doprava je ZADARMO!

O prijatí vyzdvihnutej zásielky a začiatku reklamácie Vás budeme opäť informovať.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
Reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

O výsledku reklamačného konania Vás budeme informovať opäť

Akým spôsobom môže byť moja reklamácia ukončená?
Reklamácia môže byť zo zákona vybavená niekoľkými spôsobmi, ktoré sa odvíjajú od charakteru vady, rozhodnutia dodávateľa / výrobcu, nároku podľa zákona ale aj Vašich preferencií. Na výber je vždy jeden zo spôsobov vybavenie reklamácie: oprava, dodanie nové veci, alebo zľava z kúpnej ceny. V prípade neodstrániteľných vád máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy, čo v praxi znamená, že sa zmluva ruší a vrátime Vám peniaze späť na účet.

Nechce sa Vám čakať na kuriéra? Reklamáciu nám môžete zaslať aj sami.

Prosíme, zabaľte reklamovaný tovar tak, aby sa pri preprave nepoškodil a do balíka vložte sprievodný list s Vašimi kontaktnými údajmi vrátane e-mailu. V prípade, že ste nevyplnili vyššie uvedený online reklamačný formulár, prosíme aj o uvedenie čísla objednávky, názvu reklamovaného tovaru a presného popisu vady.

Zásielku prosíme zašlite na adresu:

ags 92, s.r.o.,
Továrenská 532
Senica 905 01
Slovenská republika

O prijatí tovaru na centrálny reklamačný sklad a začiatku reklamácie Vás budeme opäť informovať.

Potrebujete aj tak s podaním reklamácie poradiť? Kontaktujte naše oddelenie starostlivosti o zákazníka cez e-mail feedo@feedo.sk alebo telefonicky +421 220 570 888
(Po-Pia: 8.30-16.00) a radi Vám všetko vysvetlíme.

Odstúpenie od zmluvy

Prajete si tovar vrátiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od jeho doručenia?

Ako postupovať?

Prosíme, zabaľte tovar tak, aby sa pri preprave nepoškodil a do balíka vložte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy

Zásielku prosíme zašlite na svoje náklady na adresu:

ags 92, s.r.o.,
Továrenská 532
Senica 905 01
Slovenská republika

O prijatí tovaru na sklad a vystavenie dobropisu na vrátený tovar Vás budeme informovať.

Aký tovar môžem vrátiť?

Zboží je nutné vrátit kompletní včetně dokumentace, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém jste ho převzali.

Jsou-li se zbožím poskytovány dárky a dojde k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vrácení dárků dobře možné, máme jako prodejce právo na peněžitou náhradu ve výši jejich obvyklé ceny.

Čo nie je možné vrátiť?

Tovar, ktorý bol vyňaté z hygienicky uzavretého obalu nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť. Ide napríklad o cumlíky, otvorené plienky, holiace strojčeky, epilátory, zubné kefky a podobne. Najčastejšie sa jedná o tovar, ktorý je v zaletovanom obale, aby sa predišlo kontaktu s nežiaducimi okolitými vplyvmi.

Potrebujete aj tak s vrátením tovaru poradiť?

Kontaktujte naše oddelenie starostlivosti o zákazníka cez e-mail feedo@feedo.sk alebo telefonicky +421 220 570 888
(Po-Pia: 8.30-16.00) a radi Vám všetko vysvetlíme.

Podmienky odstúpenie od zmluvy nájdete v obchodných podmienkach.

Ajax loader