Loading
Loading

Na FEEDO.SK a KIIDO.SK sú reklamácie hračka!

Ako reklamovať tovar?

Kontaktujte nás​

Napíšte na naše zákaznícke centrum na e-mail feedo@feedo.sk. Napíšte nám, že chcete reklamovať tovar a všetko vybavíme za vás.

Ako ušetríte svoj aj náš čas?
– Uveďte čo najpodrobnejší dôvod reklamácie.
– Ak máte fotku reklamovaného produktu, pošlite nám ju prosím. Celý proces významne urýchlite.

Pošleme kuriéra

Zákaznícky servis sa s vami dohodne na termíne vyzdvihnutia zásielky a pošle kuriéra na vami uvedenú adresu. Kuriér balík vyzdvihne na dohodnutej adrese a dovezie k nám. Doprava je ZADARMO!

Vrátime vám peniaze

Posúdime reklamáciu, prípadne zašleme dodávateľovi na servisné posúdenie alebo opravu. V prípade, že je vada neodstraniteľná, zašleme vám nový tovar alebo peniaze späť na účet.
Ak k nám tovar zašlete sami, vrátime vám v prípade uznanej reklamácie náklady na poštovné. Stačí k tomu zaslať na náš e-mail fotku podacieho lístku a číslo bankového účtu. VŠETKO JEDNODUCHO A RÝCHLO!

V prípade, že si prajete vrátiť tovar do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu, musí byť tovar nepoškodený, nesmie byť porušený hygienický obal produktu a tovar musí byť vrátený v originálnom obale (s kompletnou dokumentáciou). Priložte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy a zašlite na adresu nášho skladu:  MyMedia s.r.o., Továrenská 532 Senica 905 01. Podmienky odstúpenie od zmluvy nájdete v obchodných podmienkach.

Ajax loader