FINISH Classic GIGAPACK 192 ks - tablety do umývačky riadu
Tablety do umýačky riadu Finish Classic sú určené pre
každodenné umývanie a teraz ich možno zakúpiť vo zvlášť výhodnom
ekonomickom balení po 192 kusoch. Tento základný ekonomický rad
obsahuje prostriedok na umývanie a odmáčanie škvŕn, a aj keď riad
samozrejme umyje dokonale, pre ešte lepší výsledok a následnú
starostlivosť o ne, je vhodné použiť tiež soľ do umývačky a
leštidlo.
Finish Classic Powerball sú nové vysoko účinné tablety na na umývanie
riadu. Gulička Powerball predmočí a zjemní nečistoty a silný detergent
odstráni všetky zvyšky jedla.
Až 3 účinky sily Power Actions pre najvyššiu čistotu
a lesk:
- zaisťujú odstránenie najsilnejších nečistôt
- majú funkciu predmáčania
- odstraňujú čajové škvrny
Použitie:
Tabletu umiestnite do dávkovača na vnútornej strane dvier vašej
umývačky riadu.
O značke:
Finish je najväčšia svetová značka výrobkov pre
automatické umývanie riadu v umývačke. Jej výrobky dnes do svojich
prístrojov odporúčajú tak významní výrobcovia, ako je napríklad Bosch,
AEG, Electrolux, Beko, Gaggenau, Samsung, Siemens či Zanussi. Skúsenosti
značky s umývaním riadu v umývačkách siahajú už do 50. rokov
minulého storočia, kedy bolo nutné vyriešiť problém s umývaním
tvarovaného riadu a v tej dobe nastupujúceho plastu. Materská firma vtedy
predstavila produkt, ktorý si dokázal navyše poradiť so škvrnami od kávy a
fľakmi spôsobenými pomalým schnutím. Od tej doby prešiel Finish radom
inovácií a prinášal stále dokonalejšie produkty, ktoré z umývania riadu
raz a navždy odstránili nálepku neobľúbenej domácej činnosti.
Prichádzať s novinkami, ktoré ľuďom pomáhajú, je napokon jeho cieľom
dodnes. Už v roku 1969 vznikol pod logom značky Finish vôbec prvý
biologicky odbúrateľný prášok na svete a v roku 1995 prvá dvojvrstvová
tableta pre dvojfázové umývanie.
Od roku 1999 slávi veľký úspech jej červená gulička
Powerball, ktorú môžeme nájsť uprostred umývacích tabliet, a ako
prvá na trh uviedla lisované kapsule so systémom troch komôr. Značke Finish
teraz dôverujú spotrebitelia vo viac ako 40 krajinách celého sveta. Značka
si veľmi zakladá na tom, aby jej výrobky boli bezpečné pre životné
prostredie, a preto sú všetky biologicky rozložiteľné.