COCCOLINO Creations Honeysuckle 1.45l - aviváž
Patríte medzi tých, ktorí sa radi nechávajú rozmaznávať? Doprajte si
„zlatý“ variant aviváže COCCOLINO. Jedinečná kombinácia
santalového dreva a vanilky vytvára príjemnú vôňu, s ktorou sa
ponoríte do pohody.
COCCOLINO Creations je kolekcia dlhotrvajúcich vôní, ktoré sú
kombináciou ovocných a kvetinových vôní, vytvorených expertmi na
parfumy.
Aviváže COCCOLINO dodajú vášmu prádlu jedinečnú vôňu, úžasnú
hebkosť a sviežosť. Technológia Encaps kapsúl zaisťuje,
že sa vôňa uvoľňuje postupne, a tak sa z voňavého prádla môžete
tešiť ešte dlhšie. Roztomilý medvedík COCCOLINO vám prináša
úžasné kombinácie vôní, ktoré vám dokážu spríjemniť
deň. Používaním aviváže navyše pomáhate dlhšie
udržať kvalitu látky, vaša bielizeň rýchlejšie schne a ľahšie sa
žehlí.
Vlastnosti:
- Koncentrovaná aviváž
- Vôňa santalového dreva a vanilky
- 58 pracích dávok
- Luxusná, dlhotrvajúca vôňa stvorená expertmi na parfumy
- Mäkkosť a nadýchanosť bielizne
- Jednoduchšie žehlenie
Bezpečnostné varovanie:
- Nekonzumujte. Pri požití vyhľadajte lekársku pomoc
- Uchovávajte mimo dosahu detí
- Zabráňte styku s očami. Pri zasiahnutí očí dôkladne oči
vypláchnite vodou
Obsahuje 1,2-benzisothiazol-3 (2H) -on. Môže vyvolať alergickú
reakciu.
Zloženie:
- 5–15%: katiónové povrchovo aktívne látky
- <5%: parfum, amyl cinnamal, benzyl benzoate, benzyl salicylate,
butylphenyl methylpropional, citronellol, coumarin, hexyl cinnamal, limonene,
linalool, benzisothiazoline
O značke:
Unilever, holandsko-britská spoločnosť založená v roku 1930, je dnes
jedným z najväčších výrobcov a dodávateľov spotrebného tovaru na
svete. Unilever ponúka vo viac ako 190 krajinách viac ako 400 značiek
potravín, výrobkov pre starostlivosť o domácnosť a výrobkov pre osobnú
starostlivosť. Unilever každý deň pracuje na vytvorení lepšej budúcnosti.
Pomáha ľuďom cítiť sa dobre, vyzerať dobre a získavať viac zo života so
svojimi značkami ako napríklad Flora, Magnum, Dove, Axe, Rexona, Cif či
Domestos. Unilever je zaviazaný k zodpovednému správaniu a verí, že
s pomocou 2 miliárd svojich zákazníkov dokáže meniť svet
k lepšiemu